Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1952 Jaguar XK120
XK120 var aldrig beregnet til at blive en volumenproduktionsmodel. Da det blev afsløret i 1948, Jaguar havde en motor, den ville debutere, men den store sedan, som den var tiltænkt, var ikke klar. Denne bil, den Jaguar MK VII ville senere dukke op i 1950. I mellemtiden, i et desperat forsøg på at vække spænding, blev XK Open 2 -personers Super Sports -bilen designet. Senere navngivet XK120 på grund af sin topfart på 120 mph, ville Super Sports være designet som en showbil til 1948 Motor Show. Ved hjælp af en forkortet version af chassiset, der var designet til MK VII og det helt nye Jaguar XK -motor, drejede XK120 hurtigt hovederne.
Søger at købe en klassiker Jaguar?
Jaguar XK120 var en øjeblikkelig fornemmelse. Det blev redesignet i stål, frem for det originale aluminiumshus, så det kunne produceres på en produktionslinje. 1952 Jaguar XK120 var tilgængelig som Roadster og som Fixed Head Coupe (FHC). I dag er begge disse modeller meget eftertragtede.