Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupe med fast hoved
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupe med fast hoved
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupe med fast hoved
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
Selvom det så næsten identisk ud med sin forgænger, XK120, var der flere indlysende ændringer, der kan hjælpe købere med at skelne mellem de 2 modeller. Først 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe ville tilbyde større kofangere og en mere tung gitter. For det andet blev kabinen indvendig udvidet. Dette var også første gang, at en cabriolet karosseristil ville blive tilbudt Drophead Coupe, som ville køre sammen med Roadster- og FHC -modellerne. Forbedret tandhjulsstyring, bedre affjedring og teleskopiske støddæmpere lavede 1955 Jaguar XK140 en sand fornøjelse at køre. Uanset om du overvejer en Jaguar XK140 Drophead Coupe som din lejlighedsvise chauffør, dit næste restaureringsprojekt eller som en showroom -bil, lad teamet på ER Classics være din guide!
Søger at købe en klassiker Jaguar?
Det er vigtigt at huske, at disse biler er mere end 50 år gamle, så de vil have skavanker og fejl. Medmindre du er på udkig efter en original stand i perfekt stand eller perfekt restaureret bil, bør dit mål altid være at finde den bedste stand og mest komplette Jaguar XK140 har du råd til. For 1955 Jaguar XK140 DHC -model, skal du også kontrollere tilstanden på den foret beklædte lærredstop. Dette er blot nogle få tips, der tilbydes af ER Classics. For at lære mere om 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe, ER Classics Holland byder dig velkommen til at kontakte dem i dag eller kigge forbi deres showroom. Fra showroom -modeller til restaureringsprojekter af XK140 kan ER Classics hjælpe dig med at finde den bedste model, der passer til dine behov. Tjek vores lager for at se aktuelle modeller, og kontakt os i dag for at lære mere!