Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1948 Pre-A Coupe fra 356
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1949 Pre-A Coupe fra 356
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1950 Pre-A Coupe fra 356
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1951 Pre-A Coupe fra 356
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1952 Pre-A Coupe fra 356
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1953 Pre-A Coupe fra 356
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1954 Pre-A Coupe fra 356
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1955 Pre-A Coupe fra 356
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
Porsche 1954 Pre-A Coupe fra 356
Overvejer du at købe en 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe? Du er kommet til det rette sted for at lære værdifuld information. At eje en Porsche sportsvogn fra 50'erne eller 60'erne repræsenterer mange Porsche-entusiasters drømme. Disse Porsches er elsket for deres enkle mekanik; en kompetent hjemmemekaniker kan let vedligeholde en 356. Nimble-håndtering og lydhør kontrol gør Porsche 356 til en glæde at køre! Den første Porsche 356 går mere end 60 år tilbage. Efter håndopbygning af en serie Porsche 356-prototyper af aluminium, ville virksomheden oprette deres fabrik i 1950 for at producere sportsbiler af stål. Mens den første af disse bagmotorporscher ikke var hurtige, havde de en særskilt appel, der var baseret på æraens VW. Porsche ville fortsætte 356-opstillingen i mere end femten år inden sin pension, med mere end 76000 enheder, der blev produceret.
Ønsker du at købe en Classic Porsche?
At købe en 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe kan være meget spændende. Der er behov for grundig undersøgelse og inspektion for at sikre, at du køber en ægte original og en, der sandsynligvis vil holde dens værdi. Sørg for, at en tredjepartsinspektion udføres af en kyndig mekaniker, og søg efter rustskader, da dette er et af hovedproblemerne med de klassiske Porsche 3-modeller. Bed derefter sælgerne om et ægthedscertifikat eller om at se motor- / chassisnumrene, så du kan bekræfte dem med Porsche. Endelig skal du kontrollere for fuldstændighed. Det skal bemærkes, at Coupes i mange tilfælde er i bedre stand end Cabriolets, fordi de har set mindre eksponering for elementerne.