Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1948 Pre-A Coupe fra 356
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1949 Pre-A Coupe fra 356
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1950 Pre-A Coupe fra 356
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1951 Pre-A Coupe fra 356
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1952 Pre-A Coupe fra 356
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1953 Pre-A Coupe fra 356
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1954 Pre-A Coupe fra 356
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1955 Pre-A Coupe fra 356
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 356 blev først introduceret med 50 håndlavede enheder i aluminium med karrosseri i løbet af 1948-1949. I 1950 blev Porsche 356 frigivet til offentligheden. I løbet af de næste 15 år ville den tyske bilproducent se mere end 76000 modeller rulle ud af produktionsgulvet. Oprindeligt tilgængelig som en Coupe og Cabriolet, Cabriolet-modellerne var populære for deres udendørs appel. Hvis du overvejer at købe en 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet, kan teamet hos ER Classics hjælpe dig med at finde den model, du ønsker.
Ønsker du at købe en Classic Porsche?
Et af de bedste tip, som ER Classics kan tilbyde på 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet, er at fokusere først på kropsforhold og andet på mekanik. Generelt har mekanismerne i disse Porsches stået tidstesten og er ikke for vanskelige at arbejde på. På den anden side kan rust være en synder. Visse områder af rust er lettere fastgjort end andre; kropspaneler er notorisk vanskelige. Det er vigtigt at nævne, at hvis du kigger på en fuldt restaureret bil, skal du sørge for at kontrollere tegn på rustreparation og bede om dokumentation.