Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1948 Pre-A Coupe fra 356
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1949 Pre-A Coupe fra 356
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1950 Pre-A Coupe fra 356
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1951 Pre-A Coupe fra 356
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1952 Pre-A Coupe fra 356
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1953 Pre-A Coupe fra 356
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1954 Pre-A Coupe fra 356
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- Porsche 1955 Pre-A Coupe fra 356
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
Porsche 1953 Pre-A Coupe fra 356
Overvejer du at købe en 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe? Du er kommet til det rette sted for at lære mere om denne Porsche 356-model. I løbet af dets 15-årige produktionskørsel blev der produceret mere end 76000 enheder. I løbet af denne tid blev 50 procent af Porsches eksporteret til USA. Mange af disse biler har overlevet. I løbet af 1953 blev cirka 1537 Porsche 356 Pre-A Coupe-modeller frigivet. Selvom dette ikke kan sammenlignes med år som 1964, hvor der blev frigivet mere end 12000 kuponer, er Coupe-modellerne generelt i bedre stand end deres Cabriolet-kolleger.
Ønsker du at købe en Classic Porsche?
Det er vigtigt at sikre, at de 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe-modeller, du ser på, faktisk er autentiske, og at de ikke skjuler større problemer. Fordi disse klassiske biler er så ønskelige, kan selv replikerne være dyre, men alligevel har mange intetanende købere været kede, da de indså, at de 356, de troede var originale, viste sig at være en falsk. Lad altid ethvert potentielt køb inspiceres af en tredjepart, og sørg for at sende motor- og chassisnumre til Porsche for at bekræfte dens ægthed. Dette er blot nogle af de tip, som ER Classics har erhvervet gennem mange års arbejde i den klassiske bilindustri.