Søndag 5. maj BILER & KAFFE og UDSTILLINGSVÆRELSE EKSTRA ÅBENT (10-00) - 14. maj (Kristi Himmelfartsdag) UDSTILLING LUKKET
Gå til opgørelse Sælg min bil

Porsche 911 (1984-1989)

Med en sikker fremtid forude for Porsche 911-serien blev der i 1983 lanceret en erstatning for den succesrige SC-serie. Det var 1984-modelåret 911 3.2 Carrera, genfødslen af ​​Carrera-navnet for første gang siden 1975. 911 3.2 Carrera var den sidste iteration i den originale 911-serie, alle efterfølgende modeller havde ny karrosseridesign med nye bremser, elektroniske og suspensionsteknikker. En højere placeret motor med en 3.2-liters horisontalt modsat flad sekscylindret blev brugt. Det nye volumen på 3164cc blev opnået ved hjælp af 95 mm boringen (fra den tidligere SC-model) i kombination med 1978 Turbo 3.3 krumtapaksel 74.4 mm slaglængde. 915-transmissionen blev overført fra SC-serien i de første 3 modelår. Et nyt indsugningsmanifold og udstødningssystem blev introduceret. I 1987 fik Carreraen en ny 5-trins gearkasse fra Getrag, modelnummer G50. Denne lidt tungere version havde en hydraulisk betjent kobling.

Motoreffekten blev øget til 207 hk ved 5900 o/min for biler fra USA og 231 hk ved 5900 o/min for de fleste andre markeder. Denne version af 911 accelererer fra 0 til 97 km/t på 5.4 sekunder og har en tophastighed på 240 km/t. Skivebremserne blev forstørret og forbedret, olieforsynede kædestrammere blev monteret på motoren. Motorens drift og pålidelighed blev forbedret med en opgradering af brændstof- og tændingskontrolkomponenterne til en L-Jetronic med et Bosch Motronics 2 Digital Engine Electronics-system.

Tre basismodeller var tilgængelige gennem hele Carrera-året; coupé, targa og cabriolet. Meget beskedne kosmetiske ændringer er blevet foretaget i hele Carreras levetid, med et redesignet instrumentbræt med større klimaanlæg, der dukkede op i 1986. Carrera Club Sport fra 1987 (340 produceret) er en samleobjekt 911, der indeholdt en tegnet motor med en højere omdrejningsgrænse. De elektriske ruder, elektriske sæder og radio blev fjernet for at spare 50 kg i vægt. 911 Speedster, en version med lavt tag af Cabriolet, blev produceret i et begrænset antal mellem januar 1989 og juli 1989 som både en bil med smal krop og en bil med turbo-look. I efteråret 1989 gennemgik 911 en stor udvikling, med introduktionen af ​​Porsche 964.

Køb en Porsche 911 classic hos E&R Classics

At finde en Porsche, der passer til dig, er førsteprioritet. Søgningen efter din drømmebil starter ofte online. ERClasics har derfor gjort alt, hvad de kan, for at give dig et så komplet billede som muligt af bilerne. for eksempel er hver bil på vores hjemmeside forsynet med en fotorapport, 360-graders billeder og en video. Derudover er der også baggrundsinformation for hver bil. Vil du hellere se bilen fysisk? Så kan du besøge vores showroom i Waalwijk, Holland. Tjek vores hjemmeside for åbningstider.

Køb en klassisk Porsche 911

Porsche 911 klassiske biler af høj kvalitet hos E&R Classics

Alle klassiske biler, der tilbydes af os, inklusive Porsche 911, er kontrolleret mod en liste med 125 point. Denne vurdering udføres af en af ​​vores egne teknikere. At levere klassiske biler, der er i perfekt stand, er af stor betydning for ERClassics. De klassiske biler, vi tilbyder, er derfor af høj kvalitet. Hvis du gerne vil have mere information om vedligeholdelse af en klassisk bil, eller hvis du undrer dig over, hvad mekanik på klassiske autoværksteder laver, så klik link..

Byt eller sælg din Porsche 911 klassiske bil

Hos ER Classics kan du selvfølgelig købe en Porsche 911, men vi tilbyder også mulighed for at sælge din nuværende klassiske bil eller bytte den ind. Ønsker du mere information om salg eller handel med din klassiske bil, så kontakt en af ​​vores eksperter i klassiske biler. Du kan selvfølgelig også besøge vores showroom for at diskutere mulighederne.

Sælg eller byt Porsche 911?

Vedligeholdelse på en klassisk bil

Selvfølgelig har enhver bil brug for vedligeholdelse, og det kan nogle gange ske, at noget skal repareres. Det er ikke anderledes for en klassisk bil. Fordi du godt kan lide at holde din klassiske bil i top stand, er en god garage vigtig. Ethvert værksted kan give dig vedligeholdelse, men nogle gange har du bare brug for den ekstra smule specialitet, så kan du vælge at tage din klassiske bil med på et klassisk bilværksted, hvor de fokuserer på 1 mærke eller type klassisk bil. Mekanikerne arbejder ofte med de samme klassiske biler og har dermed specialiseret sig i vedligeholdelse eller reparationer på de specifikke klassiske biler.

ER Classics har den rigtige klassiske Porsche 911 til dig!

Klik her for vores lager

Hvad er fordelene ved at købe en Porsche 911 classic fra ER Classics?

- Stort udvalg af Porsche klassikere til salg
- Alle klassiske biler er blevet grundigt tjekket af vores eget værksted
- Eget værksted med 20 mekanikere
- Registrering og eftersyn
-Verdensomspændende transport til døren
- Høj kvalitet og service
- Indbyttemuligheder
- Kunder vurderer os med en 8.9 

Europas nummer 1 online klassiske bilforhandler

Hvis du leder efter en smuk ny Porsche 911, får du hjælp af en af ​​vores egne klassiske bileksperter. ERclassics har siden 2008 specialiseret sig i køb og salg af klassiske biler og kan med rette kalde sig Europas nummer 1 online klassiske bilforhandler.