9. maj (Kristi Himmelfartsdag) SHOWROOM LUKKET - 19. og 20. maj (pinse) SHOWROOM LUKKET
Gå til opgørelse Sælg min bil

BMW M-serien

E30 M3

M3 baseret på E30 3-serien fra 1986 var kun tilgængelig i coupé og cabriolet versioner. E30 M3 brugte BMW S14 inline-4-motoren. I 1988 blev den mere sporty "Evolution"-model introduceret. Den havde større hjul, tyndere bag- og siderudsglas, lettere bagagerumsklap og ekstra hækspoiler. Senere fulgte en mere kraftfuld og lettere "Sport Evolution" model, men denne havde en begrænset produktion på 600 enheder og 786 cabriolet.

E36 M3

E36 M3 debuterede i februar 1992. Det var den første M3-model drevet af en 2990cc S50 sekscylindret motor, der producerede 210kW. Oprindeligt kun tilgængelig som en coupé, introducerede BMW M3 cabriolet og stationsversionerne i 1994. Også i 1994 producerede BMW M3 GT i et begrænset oplag. Alle GT'ere var British Racing Green og havde en 291 hk 3.0-liters motor. I slutningen af ​​1995 var M3 coupe og sedan udstyret med 3.2 L S50B32 Inline seks motor og udstyret med nye hjul og en 6-trins manuel gearkasse. Cabriolet modtog ikke disse ændringer før i februar 1996. E36-chassiset M3 blev udråbt som en af ​​de bedste i 1990'erne i uafhængig bil- og førertest. Kendt for sin godmodige håndtering og balance, er bilen populær blandt baneracere og baneentusiaster.

De fleste E36 M3'ere blev produceret på fabrikken i Regensburg. Et lille antal RHD lav kompression M3'ere blev bygget på BMW's Rosslyn fabrik i Pretoria, Sydafrika. I alt blev der produceret 46,525 coupéer, 12,144 cabriolet og 12,603 sedans. Produktionen af ​​stationen ophørte i december 1997, coupéen ophørte i slutningen af ​​1998 og cabriolet ophørte i december 1999.

E28 M5

Den første BMW E28 M5 fik sin debut på Amsterdam Motor Show i februar 1985. Den var et produkt af efterspørgslen efter en bil med nyttelast af en sedan, men udseendet af en sportsvogn. Det anvendte 535i-chassis havde flere mekaniske ændringer. Hovedsageligt M88/3-motoren, som blev afledt af den motor, der blev brugt i M1. Bilerne solgt i Amerika var udstyret med en emissionsvenlig variant af denne motor, S38. På det tidspunkt var E28 M5 den hurtigste sedan i verden. Første generation M5 blev bygget manuelt i Preussenstrasse/München forud for sommerferien i 1986. Herefter blev M5-produktionen flyttet til Daimlerstrasse i Garching, hvor resten blev bygget manuelt. De europæiske og sydafrikanske M5-modeller brugte M88/3-motoren. 1988 nordamerikanske modeller brugte S38B35-motoren, udstyret med en katalysator.

E34 M5

E34 M5 blev produceret fra september 1988 til august 1995. Bilen blev håndbygget hos BMW M GmbH i Garching, Tyskland og var baseret på E34-chassiset produceret på BMWs Dingolfing-fabrik. Ændringer til det ydre af standard E34 omfattede unikke for- og bagkofangere og sidevippepaneler. Indersiden fik specifikke M5 bag- og shifter nakkestøtter. I 1992 blev en venstrestyret femdørs Touring-version introduceret. E34 M5 Touring var den første BMW M Division-bil, såvel som den sidste håndbyggede M-bil.

Køb BMW M-serie

At finde en BMW, der passer til dig, er førsteprioritet. Søgningen efter din drømmebil starter ofte online. ERClassics har gjort alt, hvad de kan for at give dig en idé om bilerne, så hver bil på vores egen side er forsynet med en fotoreportage, 360 graders billeder, en video og baggrundsinformation om bilen kan findes. Vil du hellere se bilen fysisk? Så kan du besøge vores showroom i Waalwijk, Holland. Tjek vores hjemmeside for åbningstider.

BMW M-serie til salg

Højkvalitets BMW M-serie hos E&R Classics

Alle biler, der tilbydes af os, inklusive BMW E30, kontrolleres mod en liste med 125 point. Denne vurdering udføres af en af ​​vores egne teknikere. At levere biler, der er i perfekt stand, er af stor betydning for ERClassics. De biler, vi tilbyder, er derfor af høj kvalitet. Hvis du gerne vil have mere information om vedligeholdelse af din bil, eller hvis du undrer dig over, hvad mekanikere på klassiske autoværksteder laver, så klik link..

byt eller sælg din BMW M-serie

Hos ER Classics kan du selvfølgelig købe en BMW E30, men vi tilbyder også mulighed for at sælge din nuværende bil eller bytte den ind. Ønsker du mere information om salg eller handel med din bil, så kontakt en af ​​vores klassiske biler eksperter. Du kan selvfølgelig også besøge vores showroom for at diskutere mulighederne.

Sælge eller bytte en BMW M-serie?

Vedligeholdelse på en BMW M-serie

Selvfølgelig har enhver bil brug for vedligeholdelse, og det kan nogle gange ske, at noget skal repareres. Det er ikke anderledes for en BMW M-serie. Fordi du kan lide at holde din M-serie i top stand, er en god garage vigtig. Ethvert værksted kan give dig vedligeholdelse, men nogle gange har du bare brug for den ekstra smule specialitet, så kan du vælge at tage din BMW M-serie med på et klassisk autoværksted, hvor de fokuserer på 1 mærke eller biltype. Mekanikerne arbejder ofte med de samme biler og har dermed specialiseret sig i vedligeholdelse eller reparationer på de specifikke modeller.

ER Classics har den rigtige BMW M-serie til dig!

Klik her for vores lager

Hvad er fordelene ved at købe en BMW M-serie fra ER Classics?

- Bredt udvalg af BMW M-serie til salg
- Alle biler er blevet grundigt tjekket af vores eget værksted
- Eget værksted med 20 mekanikere
- Registrering og eftersyn
- Verdensomspændende transport til døren
- Høj kvalitet og service
- Indbyttemuligheder
- Kunder vurderer os med en 8.9 

Europas nummer 1 online klassiske bilforhandler

Leder du efter en smuk ny BMW M-serie, får du hjælp af en af ​​vores egne eksperter. ERclassics har siden 2008 specialiseret sig i køb og salg af klassiske biler og kan med rette kalde sig Europas nummer 1 online klassiske bilforhandler.